1 Μαρ 2012

Ζητάνε από το... νεκρό πατέρα μου να απογραφεί μετά από 33 χρόνια!

Μια επιστολή με πολλά ερωτηματικά

   Το ΤΥΔΕ θυμήθηκε μετά από 33 χρόνια και 8 ημέρες να ζητήσει από τον μακαρίτη πατέρα μου να δηλώσει την Τράπεζα στην οποία επιθυμεί να ανοίξει λογαριασμό για να καταθέτουν τα χρήματα που έχει πληρώσει για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη!!!
   Αυτή η δήλωση έχει και τον σκοπό της απογραφής, ώστε το Ταμείο να γνωρίζει ποιοι πραγματικά είναι οι δικαιούχοι.
   Ναι, αλλά το Ταμείο γνωρίζει από το 1979 ότι ο πατέρας μου δεν βρίσκεται πια εν ζωή. Γι αυτό άλλωστε η χήρα του, η μητέρα μου παίρνει την σύνταξη χηρείας εδώ και τόσα χρόνια.
   Σε κάνει όμως να αναρωτιέσαι και να υποπτεύεσαι: Μήπως κάποιος... αετονύχης υπάλληλος στην Αθήνα αποφάσισε κάποια στιγμή να "νεκραναστήσει" τον πατέρα μου, ώστε να εκμεταλλεύεται με κάποιο τρόπο παροχές-μαϊμού;
   Δεν ξέρω πώς αλλιώς να το εξηγήσω, πάντως σίγουρα θα το ψάξω καλά-καλά το θέμα.

1 σχόλιο:

  1. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΙΚΑ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ,ΠΑΡΕΔΩΣΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΑ ΟΤΙ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ,ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑΝΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΚΙ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ ΕΝ ΤΩ ΑΜΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΒΡΗΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΕΙΧΕ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ,ΣΦΟΔΡΑ ΕΠΙΡΡΕΠΗΣ ΣΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ...ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.